Friday, November 18, 2016

Kehidupan.

NAK JADI YANG TERBAIK TAPI.....

Assalammualaikum pada tahun 2016 ni post pertama yang i post peh lama beb huhuhu nak kata busy taklah sangat a little bit la hahaha mungkin la kan malas nak meng update hahaha okay berbalik pada cerita di atas okay '-'

Orang kata kene selalu positif but sangat susah taktaulah i sorang je rasa but taktau lah setiap kali nak positif mesti orang sekeliling ada yang negatif hmmmm sebab tulah kita kene pandai pilih kawan juga tapi kadang kadang orang yang negatif tu ada betul nya dia cakap ahah nampak so susah juga nak berbalik ke positif right?

So ikut kata hati anda kadang kadang ikut kata hati pun tak betul juga kan tapi itulah yang selalu kita buatkan ataupun solat istikharah yaaa not about jodoh je about keliru juga mana satu betul mana satu salah kan?

Tak semua benda nak POSITIF right? Cuba bayang kalau orang tu buat jahat dengan kita memang tak kita akan positif kan dia betul? Negatif juga dia itulah inilah yes kita tak perfect memang tiada pun yang sempurna mungkin ada masanya nak positif atau negatif saya takdelah orang yang selalu positif mestilah tidak kan tapi kadang kita nak buat baik takboleh faham tak?


Tak i nak cerita apa i rasa hahaha but pendapat orang lain lain kan it's okay hahaha....


2 comments:

  1. Hidup ni bukan macam dalam drama kalau org pijak kita nak diamkan je, hahaha. kan. tapi kalau hal lain kenalah sentiasa berfikiran positif baru hidup kita happy ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaa hahaha thankyou for the kata kata hehehe :D

      Delete